سوال :

سلام خانم دکتر .من دختر 28 ساله .به خاطر مشکلات هورمونی که دارم بسیار موهام کم شده و کف سرم کاملا مشخصه برای مشکلات هورمونیم گفتن قرص ویتاگنوس بخورم .برای موهام هم دکتر لوسیون mb تجویز کرده. اما وقتی میزنم سر درد میگیرم ایا ادامه بدم یا قطع کنم .برای موهام چه لوسیون ضد ریزشی پیش نهاد میکنید اخه وقتی قطع میکنم موهام دوباره میریزه.


دکتر هما فاتحی :

با سلام محلول رین فول تیل شبها بزنید. پی ار پی نیز انجام دهید. [1400-12-17]


پاسخ سوال پزشکیپی آر پی مو

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
درمان آرنج تنیس بازاندکتر طناز احدی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
پستان فرعی یا اضافی چیست چه خطراتی دارد و چگونه درمان میشود؟دکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
جراحى پلک فوقانى ( بلفاروپلاستى) چگونه انجام میشود؟دکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
هیرسوتیسم ( پرمویی در خانمها )دکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
لیزرIPL و مزایای آن برای پوستدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت