سوال :

سلام. من مرد هستم و 30 سال دارم. بنده 2 سال دارو فینپشیا مصرف میکردم، چون وسط سرم کم پشت شده بود و در شقیقه هایم هم ریزش مو داشتم. من به سرعت از این دارو نتیجه مثبت دیدم. اما الان به علت ترس از ابتلا به سرطان، 8 ماه است که مصرف نکرده ام، چون جدیدا در اینترنت مقالاتی دیده ام که ابتلا به سرطان را از عوارض این دارو مطرح کرده بودند. در حال حاضر مجددا ریزش مو دارم، مخصوصا شقیقه هایم و وسط سرم هم دوباره کم پشت شده است. آیا عوارض ابتلا به سرطان را جدی بگیرم یا مجددا مصرف کنم؟ یا دارو دیگری هست؟ ممنون


کلینیک پوست صدف :

سلام از محلول ماینوکسیدیل استفاده نمایید طبق دستور مصرف [1399-06-10]


پاسخ سوال پزشکیدارو ریزش مو ترس

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

اختلال تکاملی زبان از کودکی تا بزرگسالی

لیلا رستم شیرازی [ آسیب شناسی گفتار و زبان ]

چه غذاهایی باعث آرامش می شود ؟

[ 1394-03-03 ]شهزاد محمدیان [ کارشناس ارشد تغذیه ]

نکات قابل توجه قبل از انجام مزوتراپی

[ 1396-03-31 ]دکتر کاوه کریمی راد [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

علت درد در جلوی ران

[ 1394-06-15 ]دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

جوانسازی پوست با ترماژ

[ 1388-06-28 ]دکتر محمد علی نیلفروش زاده [ متخصص پوست و مو ]

مزوتراپی و تاثیر آن بر رشد موها

[ 1396-06-13 ]دکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]

کلیپ جراحی زیبایی چانه

[ 1391-01-29 ]دکتر بیژن موحدیان [ متخصص جراحی فک و صورت و زیبائی ]

پراشتهایی عصبی

[ 1394-11-03 ]پروانه کاظمی [ کارشناس ارشد تغذیه ]

راهكارهای راهبردی عادل شدن كدامند ؟

[ 1387-05-13 ]دکتر محمد آذربایجانی [ اعصاب ، روان و مشاوره ]

باید و نباید های خوراکی در یرقان

[ 1394-12-09 ]پروانه کاظمی [ کارشناس ارشد تغذیه ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت