سوال :

سلام من ۱۷سالمه ویک سالی میشه خودارضایی میکنم دختر هم هستم از وقتی خودارضایی میکنم ریزش مو پیدا کردم و موهام نازک میشن و میریزن چند وقتی هم هست خارش شدید پوست سر همراه با شوره دارم خیلی از حجم موهام کم شده.به خاطر خود ارضاییه؟ایا موهام که ریخته رشد میکنه دوباره؟تو رو خدا جواب مو بدین


دکتر رامین مدرسی :

با سلام علت ریزش مو و نازک شدن تار موها باید علت دیگری داشته باشد به طور مثال تخمدان پلی کیستیک و یا بالا بودن میزان سطح هورمون تستسترون باید برسی شود و سپس با درمان دارویی و همچنین مزوتراپی ، پی آر پی ، و یا هیر فیلر برای رفع مشکل ریزش موها اقدام نمود [1401-02-18]


پاسخ سوال پزشکیمزوتراپی مو پی آر پی مو درمان ریزش مو

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
با همه کاربردهای لیزر کیوسوییچ آشنا شویددکتر رضا رباطی [ متخصص پوست و مو ]
اهمیت تزریق چربی در زیباییدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
سرگیجه چیست و چگونه درمان می شود؟دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
نقش تغذیه و سبک زندگی در بیماری های پوستیدکتر کاوه کریمی راد [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
سوالات جراحی پلککلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
آرنج تنیس بازان یا تنیس آلبو: علت و علائمدکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
برداشتن انواع خال با جراحیکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
عفونت کلیه چیست؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
لیزر الکساندریت برای رفع موهای زائددکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت