سوال :

سلام مدت هفت ماهي است كه از ماينوكسيديل و دو ماهي هم است كه از فيناسترايد خوراكي استفاده ميكنم. اين اواخر ريزش موهايم بيشتر شده و بعضي از موهايم هم به حالت كرك و فرفر در آمده. لطفا راهنمايي كنيد. پسري بيست ساله


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

ابتدای مصرف ماینوکسیدیل گاهی ریزش مو داریم. [1401-04-02]


پاسخ سوال پزشکیماینوکسیدیل درمان ریزش مو

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 36284487 - 031

درمان درد شانه با تزریق داخل مفصل

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

تخم مرغ چند عدد در هفته مجاز است ؟

پروانه کاظمی [ کارشناس ارشد تغذیه ]

نکاتی در مورد مصرف مغزها و سن شروع آن در کودکان

شهزاد محمدیان [ متخصص تغذیه ورزشی از استرالیا ]

مشكلات پوستی همراه با مصرف کورتون

کلینیک پوست ارکیده [ پوست ، مو و زیبایی ]

لکه های رنگارنگ دور گردن و سر شانه

دکتر رضا رباطی [ متخصص پوست و مو ]

علت زود جذب شدن ژل لب چیست؟

دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]

موارد قابل تشخیص در سونوگرافی تیروئید

دکتر جواد فرخی [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]

انواع قارچ های پوستی و راه های درمان آن

کلینیک پوست ارکیده [ پوست ، مو و زیبایی ]

بیماری فیبروکیستیک پستان چیست؟

دکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]

زگیل تناسلی را جدی بگیریم

دکتر محمد رضا قرائتی [ متخصص کلیه و مجاری ادراری ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت