سوال :

با سلام حدود ۶ سال پیش آی یو دی گذاشته بود که پی آی دی گرفتم سوالم از خدمت شما این هست که بازم میتونم آی یو دی بزارم چون با قرص قندم بالا میره دو تا هم زایمان سزارین داشتم و دو تا سقط هفته ۵ با قرص و یه دوقلو هفته ۱۶ مرده زایی و بازم با قرص


دکتر منصوره پژمان منش :

سلام عزیزم. بله میتوانید تحت نظر یکی از بهترین پزشکان متخصص زنان باشید تا اقدامات قبل از نصب آی یو دی و مراقبت های پس از گذاشتن IUD را کامل انجام بدهند. [1399-12-03]


پاسخ سوال پزشکیکاندوم

آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
ضعف و درد ساق و ران پاها چه علل و درمانی دارد؟دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
هیدروفیشیال پوست چیست؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
درمان آلرژی چگونه است؟دکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
پلاسماجت و جوانسازی پوستدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
علت و علائم انحراف زانو به سمت داخل چیست؟دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
مراقبت های بعد از تزریق چربی به صورت و بدن و نکات قبل از تزریقدکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
انحراف و کجی شست پا (هالوکس والگوس)دکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
متخصص قلب و عروق چه خدماتی ارائه میدهد؟دکتر امید هاشمی فرد [ متخصص قلب و عروق ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت