سوال :

سلام اقا دکتر ایا پودر بدن سازی کراتین موجب ریزش مو می شود


دکتر رامین مدرسی :

وجود هورمون ها به اندازه طبیعی و نرمال آسیبی به بدن وارد نمی کند. اما گاهی مصرف برخی مکمل ها سبب می شود اندازه این هورمون ها در بدن بالا رود. میزان هورمون دی تستسترون با افزایش سن بالا می رود. این افزایش در مقدار این هورمون می تواند سبب بروز التهاب در غده پروستات و یا ریزش مو شود. در این الگو ریزش مو، موها از قسمت پیشانی و شقیقه ها شروع به عقب نشینی می کند.مصرف مکمل کراتین به دلیل تغییراتی که در سطح هورمون ها ایجاد میکند سبب ریزش مو ها میشود [1400-01-28]


پاسخ سوال پزشکیریزش مو

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
بکارگیری برنامه های توانبخشی در درمان آسیب های ورزشیدکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
چرا نباید جوش های صورت را ترکاند؟کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
مقایسه مزوتراپی و پی آر پی موکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
دلیل بالا رفتن بیضه در کودکاندکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
مزونیدلینگ و میکرونیدلینگ چه تفاوت هایی با هم دارند؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
چرا چشم آب سیاه می آورد؟دکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
علائم ایدز و هپاتیت Bدکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
سونوگرافی تشخیص بارداری | زمان دیده شدن جنین در سونوگرافیدکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت