سوال :

سلام من خانم ۳۰ ساله . چند سال است ریزش موی شدید دارم حجم موهام نصف و کاملا خشک و شکننده شده و کش میاد. ماینوکسیدیل و شامپو و اکوفان هم تاثیری بر ریزش موهام نداشته. من حدود ۱۰ ساله کم کار تیروییدم و طی آزمایش اخیر باوجود خوردن قرص لووتیروکسین روزانه ۱ عدد، میزان تی اس اچ ۷.۵ بود . آیا ریزش موی من به خاطر کم کاری تیرویید هست؟ و قراره پیش دکترم برم. اگه میزان داروهام رو تغییر بده و این تی اس اچ نرمال بشه ریزش موهام خوب میشه؟ آیا جوش صورت ارتباطی با کم کاری تیرویید داره. لطفا راهنماییم کنید.


دکتر گیتا فقیهی :

سلام،بلی کم کاری تیروئید می تواند باعث ریزش مو و ایجاد جوش صورت شود.جنابعالی بایستی از داروهای هورمونی که متخصص پوست تجویز مینماید برای حل مشکلات ریزش و جوش استفاده نمایید [1395-10-11]


پاسخ سوال پزشکیماینوکسیدیل شامپو آزمایش

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند،بلوک آ،طبقه سوم،کلینیک صدف
تلفن : 32240828 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
آیا تزریق فیلر عوارض زیادی دارد؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
بهترین و جدیدترین روشها و تکنیک های ارتودنسی دنداندکتر پدرام دانش کاظمی [ متخصص ارتودنسی ]
درمان اختلالات خواب و بی خوابی شبانه با طب سوزنیدکتر فریبا خضرایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
پی بردن به شخصیت اطفال از روی نقاشی آناندکتر محمد والی پور [ متخصص روانپزشکی ]
علت زود جذب شدن ژل لب چیست؟دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
خواص امگا 3دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
میلیا چیست و چگونه درمان می شود؟کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
پاک کردن تاتو های قدیمیدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
کنترل صدای بلند و سلامت شنواییدکتر سعید ملایری [ شنوایی شناسی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت