سوال :

سلام خانم دکتر.من دختری مجرد با ٣٠ سال سن هستم.پوست صورتم بسیار چربه طوری که همه چیز به پوستم میچسبه.مشکل هورمونی ندارم.هر دارویی هم تا حالا استفاده کردم فقط تا زمانی که استفاده میکنم خوبه و چربی نرمال میشه بعد از قطع دارو دوبارره پوستم وحشتناک چرب میشه.از دکتر رفتن های بی نتیجه خسته شدم.توصیه شما چیه و آیا راهکار دائمی برای درمان پوست خیلی چرب هست؟؟ممنون


دکتر گیتا فقیهی :

سلام،بهتر است 4-6 ماه کپسول رواکوتان با دوز روزانه 20میلی گرم همراه با غذا مصرف نمایید. [1395-11-02]


پاسخ سوال پزشکیپوست چربی دارو

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند،بلوک آ،طبقه سوم،کلینیک صدف
تلفن : 32240828 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
جراحی کانتوپلاستی چیست و چگونه انجام میشود؟دکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
درمان زگیل های پوستی با لیزر اربیوم چگونه است؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
توصیه های غذایی برای سرطان سینهدکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
مدت زمان مناسب رابطه زناشویی چقدر باید باشد؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
تزریق چربی برای ورزشکاران مناسب است؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
میکرودرم ابریژندکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
رادیوگرافی تشخیص شکستگی دنده در منزلآقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
لیفت ابرو با نخ و تزریق بوتاکسکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت