سوال :

سلام دکتر خسته نباشید . من جوش زیر پوستی سر سیاه زیاد دارم اگه بخوام از ژل های شست و شو که خاصیت لایه برداری دارند به صورت روزانه استفاده کنم مشکلی برای پوستم ایجاد نمیکنه؟؟؟؟؟ به نظر شما ژل های شست و شوی اسکراپ پریم یا ژل کنترل کننده چربی اریکه خوبه که خاصیت لایه برداری دارند؟؟؟؟ اگر نه چه ژلی خوبه


دکتر گیتا فقیهی :

سلام،یک شب در میان استفاده نماییدوبعد از شستشو با برندهایی که گفتید کرم مرطوب کننده اوسرین را بمالید [1395-11-13]


پاسخ سوال پزشکیجوش صورت پوست ژل

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند،بلوک آ،طبقه سوم،کلینیک صدف
تلفن : 32240828 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
ترک اعتیاد و سیگار با طب سوزنیدکتر محسن پرچمی [ طب سوزنی ]
آرتروز زانو چیست و چه علائمی دارد؟دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
ضایعات پیش بدخیم دهان و روشهای درمان آندکتر امیر منصور شیرانی [ متخصص بیماریهای دهان و دندان ]
رابطه جنسی سالمندان و نحوه تقویت آندکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
کم شنوایی پنهان چیست؟دکتر سعید ملایری [ شنوایی شناسی ]
بوتاکس در اصفهان | مزایا، مراقبت ها و قیمت تزریق بوتاکسدکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
کاربرد و مزایای پلاسما فرکشنالدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
سلولیت چیست؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
ویژگی دردهای نورالژیک (عصبی) و نوروپاتیکدکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت