سوال :

سلام خانم دکتر ببخشید مزاحم شدم پسری 28 ساله هستم قبلا ریزش مو داشتم اما الان ریزش مو کم دارم و موهای سرم خیلی نازک شده و جلو پیشنانی کاملا خالی شده اما سرم مو داره نمیخوام دیگه فرق سرم خالی بشه چون تار موهام خیلی نازک میشه، میخواستم بگم اگه قرص فیناستراید 1 میل بخورم تاثیر داره چون دوتا از پزشک های همین سایت بهم معرفی کردن. میخواستم بدونم ضرری نداره و دقیقا زمان مصرفش چه زمانی از روز هست؟ ممنون


دکتر گیتا فقیهی :

سلام،روزی 2میلی گرم یعنی روزی 2 واحد و حداقل بمدت 2سال مصرف نمایید [1396-02-20]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند،بلوک آ،طبقه سوم،کلینیک صدف
تلفن : 32240828 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
عمل جراحی ترمیمی یا بازسازی پستان چیست؟دکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
سمعک مخصوص کرونادکتر سعید ملایری [ شنوایی شناسی ]
نکات مراقبت از پوست در هوای سرددکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
داروهای نازایی - بخش اولدکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
توصیه به کودکانی که سمعک دارنددکتر سعید ملایری [ شنوایی شناسی ]
اثر کورتون بر اگزماکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
درمان لاغری صورت با تزریق ژلدکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
افزایش خطر سرطان پستان با بافت متراکم سینهدکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
اختلالات چشمی در بیماری های مربوط به تیروئیددکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت