سوال :

با سلام و خسته نباشید .من 30 سال سن دارم .حدود چهار ماه میشه که فقط روی گونه سمت راستم جوش های قرمز ایجاد میشه .چند ماهی است شروع به استفاده از قرص ویتامین د کردم .علت میتونه مربوط به ویتامین باشد یا علت خاص دیگری دارد ؟ و از چه دارویی میتونم استفاده کنم؟با تشکر.ممنون از لطفتون


دکتر گیتا فقیهی :

سلام خیر ربطی به ویتامین د ندارد و علل مختلفی برای جوشهای قرمز روی صورت است بنابراین نیاز به معاینه حضوری دارید تا ضایعات پوستی مشخص تشخیص داده شودو درمان دارویی شروع شود [1396-11-02]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند،بلوک آ،طبقه سوم،کلینیک صدف
تلفن : 32240828 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
آیا مزوتراپی روش مؤثری برای درمان لک صورت است؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
فولیکولیت چیست و چگونه درمان میشود؟دکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]
پرسش های متداول لیزر فرکشنالدکتر کاوه کریمی راد [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
فیبرومیالژیا یا دردهای مزمن عضلانی اسکلتیدکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
علل و راههای درمان سریع برفک دهان نوزاد و بزرگسالاندکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
قرص فیناستراید برای درمان ریزش مو مؤثر است؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
چه غذاهایی برای جوش صورت مضر است؟کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
روشهای کلینیکال تقویت مودکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت