سوال :

با سلام و خسته نباشید .من 30 سال سن دارم .حدود چهار ماه میشه که فقط روی گونه سمت راستم جوش های قرمز ایجاد میشه .چند ماهی است شروع به استفاده از قرص ویتامین د کردم .علت میتونه مربوط به ویتامین باشد یا علت خاص دیگری دارد ؟ و از چه دارویی میتونم استفاده کنم؟با تشکر.ممنون از لطفتون


دکتر گیتا فقیهی :

سلام خیر ربطی به ویتامین د ندارد و علل مختلفی برای جوشهای قرمز روی صورت است بنابراین نیاز به معاینه حضوری دارید تا ضایعات پوستی مشخص تشخیص داده شودو درمان دارویی شروع شود [1396-11-02]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند،بلوک آ،طبقه سوم،کلینیک صدف
تلفن : 32240828 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
ماندگاری عمل پلک چقدر است؟دکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
توانبخشی قلب چیست و چرا انجام می شود؟دکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
برسی سیستم ادراری از طریق رادیوگرافیدکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
جالپرو بهتر است یا پروفایلو؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
تزریق ژل یا چربی برای خط خندهدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
بهبود ظاهر چهره با تزریق ژل گونهدکتر شهریار لقمانی [ فوق تخصص جراحی پلاستیک ]
چند نکته مهم در مورد ژل الانسه و میزان ماندگاری آندکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
عوارض آمپول کورتیزوندکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
درمان و علت قفل شدن زانو هنگام بلند شد و راه رفتندکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت