سوال :

سلام من من از لیزر الکس استفاده کردم بعد از جلسه دوم پزشک مربوطه به من گفتند بین جلسات باید هفته ای یک بار ناحیه لیزر شده را با تیغ شیو کنی . الان بعد از گذشت چند جلسه موهای زائد من بیشتر شده و سریع تر از قبل رشد میکنه و کاملا از لیزر کردن پشیمونم کرده . دلیل این اتفاق چی میتونه باشه ایا نباید بین جلسات شیو میکردم ؟ راه حل چیه ایا لیزرو ادامه بدم ؟


دکتر گیتا فقیهی :

سلام بعد ازلیزر موهای زائد نهفته خود را نشان میدهند و کاملا طبیعی است و بایستی دوره لیزر خود را کامل نمایید تا نتیجه لازم را دریافت کنید.اگر بعد از گذشت 6-8 جلسه موها از بین نرفت نیاز به انجام آزمایش هورمون دارید [1396-12-12]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند،بلوک آ،طبقه سوم،کلینیک صدف
تلفن : 32240828 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
توصیه هایی برای جلوگیری از ابتلا به سرطاندکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
آناتومی زانو و التهاب بورس هادکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
چه عوامل و بیماریهایی موجب درد پا میشوند؟دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
دانه های قرمز روی پوست همراه با خارش نشانه چیست؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
علت پوسته ریزی زخم و خارش پوست سرکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
درباره پاتوفیزیولوژی هرنی دیسکال (بیرون زدگی دیسک) بیشتر بدانیددکتر احمد شکرچی زاده [ متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات ]
طب سوزنی چه بیماری هایی را درمان می کند؟دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
تزریق ژل بهترین روش جوانسازی زیر چشمدکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
رفع سیاهی دور چشم با آراف فرکشنالدکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت