سوال :

سلام خسته نباشید من ۲۲ سالمه و پسر هستم به خاطر ریزش موی ارثی داروی ماینوکسیدیل ۵ استفاده می کنم و یک ماه میشه که فیناستراید رو هم شروع کردم توی این یک ماه هیچ عارضه ی خاصی از این دارو مشاهده نکردم ولی باز از مصرف ترس دارم.یک ماه زمان کافی برای فهمیدن اینکه عار۱ه ای خواهد داشت یا نه کافی نیست؟من تحت نظر پزشک نیستم لطفا کمک کنید


دکتر گیتا فقیهی :

سلام توصیه میشود تا 6 ماه مصرف کنیدو بعد از آن به پزشک هم مراجعه نمایید [1397-10-12]


پاسخ سوال پزشکیماینوکسیدیل فیناستراید دارو

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند،بلوک آ،طبقه سوم،کلینیک صدف
تلفن : 32240828 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
دوقلوییدکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
اقدامات و مراقبتهای لازم قبل و بعد از تزریق چربیدکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
خونریزی بعد از یائسگیدکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
کم شنوایی - درمان هایی برای آیندهدکتر سعید ملایری [ شنوایی شناسی ]
تزریق ژل یا چربی برای خط خندهدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
علائم تشخیص شپش سر و درمان آندکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
اختلال نقص توجه و بیش فعالی بزرگسالان ( تشخیص و علایم )دکتر محمد والی پور [ متخصص روانپزشکی ]
لیزر درمانی پوست چربدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت