سوال :

سلام دکتر جان ببخشید من حدود شش ماه راکوتان مصرف کردم و الان چند ماه هست قطع کرده ام ولی جوش نزده ام ولی پوستم چرب شده الان میخوام این یک ماه واسه عید حدود 30 عدد تا یک ماه استفاده کنم چون پوست چرب خلق و خو رو اذیت میکنه خواستم بدون مشکلی نداره و باعث عود جوش نمیشه و زحمات اون شش ماه رو به باد نمیده درضمن هر ماه هم آزمایش میرم خیلی خیلی ممنونم


دکتر گیتا فقیهی :

سلام در90 درصد موارد استفاده یک بازه6-9 ماهه باعث کاهش غدد چربی و سباسه میشود.درصورتیکهدر دوره وقفه دچار مشکلی نشده اید میتوانید برای دوره یک ماهه مصرف را شروع کنید [1397-12-25]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند،بلوک آ،طبقه سوم،کلینیک صدف
تلفن : 32240828 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
جوانسازی صورت با تزریق بوتاکسدکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
با شایع ترین مشکلات پوستی در دوران سالمندی آشنا شویددکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
راهنمای کامل تزریق ژل یا فیلر به واژندکتر زهرا صابری [ متخصص زنان و زایمان ]
چند روز بعد از بوتاکس میشود حمام رفت؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
جوانسازی دست هادکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
تاری دید و سردرد مرتبط با مشکلات چشمیدکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
گرافی انحراف زانو چیست و چگونه انجام میشود؟دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
برای خط اخم عمیق چه کنیم؟کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
ارزیابی مقدماتی شنوایی بزرگسالدکتر سعید ملایری [ شنوایی شناسی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت