سوال :

سلام.من ۳۹ سالمه ومی خواهم حامله بشوم.آیا اسید فولیک ۵ بخورم لطفا راهنمایی کنید.


دکتر منصوره پژمان منش :

سلام . اسید فولیک یک میلی کافی است. [1399-10-05]


پاسخ سوال پزشکیبارداری

آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
تکنیک عملی ماساژ صورتدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
سوالات متداول درباره لیزیک قسمت دهمدکتر سیروس بخت آور [ متخصص چشم پزشکی ]
بهترین و سریع ترین راه از بین بردن لک قهوه ای صورتکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
لیفت شقیقه با بوتاکس مزایا و معایبدکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
رفع گودی و قوس کمر با روش های طب فیزیکیدکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
انواع درمان دردهای ناحيه لگندکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
کاربرد اسکن سه بعدی کف پا چیست؟دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
اختلال بیش فعالی جنسی چیست؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
مهم ترین عوامل ریزش ابرودکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت