سوال :

سلام خانوم دکتر بنده ۷ساله اقدام به بارداری کردم و چندین تا دکتر رفتم همشون میگن تنبلی تخم دان دارم اما با دارو هم رفع نشده همسرم هم سالمه ۶۰کیلو بودم و به دلیل خوردن دارو های هورمونی چاق شدم الان ۸۰وزنمه ولی از وقتی دارو دادن و خوردم چاق شدم


دکتر منصوره پژمان منش :

سلام دوست عزیز. عمده اضافه وزن شما بعلت تنبلی تخمدان هست که با رعایت رژیم غذایی و تحرک باید ان را متعادل کنید. با شروع اصلاح سبک زندگی حضوری جهت بررسی هم مراجعه بفرمایید. [1399-09-06]


پاسخ سوال پزشکیبارداری دارو چاقی

آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
فیلر پیشانی برای چه کسانی توصیه میشود؟دکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]
آفتاب سوختگی و هر آنچه درباره آن باید بدانیددکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
بهترین درمان کم پشتی ابرودکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
لکنت و روشهای درمان آنلیلا رستم شیرازی [ آسیب شناسی گفتار و زبان ]
مزایا و مضرات وازلین برای پوستکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
مزایای استفاده از طب سوزنی در درمان بیماری های اسکلتیدکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
علل و درمان سوزش ادرار در آقایاندکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
فازهای بلع و علایم و نشانه های اختلال بلعلیلا رستم شیرازی [ آسیب شناسی گفتار و زبان ]
تست نعوظ شبانگاهی آلت یا ریجی اسکن چیست؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت