سوال :

سلام ، فک بالای بنده در حد چند میلیمتر جلوتر از فک پایین قرار گرفته از نظر بلع و جویدن هیچ مشکلی ندارم و فقط ظاهر مناسبی نداره سوالم اینه که آیا امکان داره با کشیدن دندون های عقل و ارتودونسی چند میلیمتر فک بالا عقب بره؟


دکتر بیژن موحدیان :

درود و ادب . بستگی به آنالیز رادیوگرافی فک دارد در مواردی با ارتودونسی تنها و در مواردی با ارتودونسی و جراحی این امر قابل اصلاح است . [1396-04-18]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، جنب داروخانه دی ، ساختمان زیتون ، طبقه یک ، واحد چهار
تلفن : 36268390 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
تغذیه قبل از بارداری ( بخش اول )دکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
چه چیزی باعث ایجاد احساس لرزش و نبض در واژن می شود؟دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
بیماری های مقاربتی جنسیدکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
برگشت یا ریفلاکس ادراری چیست ؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
معایب، مزایا، عوارض و نحوه تزریق ژل لبدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
ریزش مژه هاکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
درد و علل آندکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
ضررهای سونوگرافی و حفاظت در مقابل آنهادکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت