سوال :

سلام خسته نباشید۳۰سالمه و یه دختر۱۰ساله دارم بعد ۱۰سال اقدام کردم دوبار با ای یو ای و هربار تخمک های خیلی خوب بودن ولی منفی شد.تیرویید دارم و ممکن هس بخاطر اون باشه ممنونم


دکتر منصوره پژمان منش :

با سلام. قبل از اقدام به بارداری و درمان ناباروری ، کم کاری تیروئید باید درمان شود. [1400-04-12]


پاسخ سوال پزشکیآی یو آی

آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
بهترین سن برای تزریق بوتاکس چه سنی است؟دکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
لیزر موهای زائد در دوران شیردهی انجام میشود؟دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
عوارض تاتو یا خالکوبی ابرو چیست؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
روشهای درمانی پرمویی در زناندکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
واژینیسموس و روشهای درمانی آندکتر عنایت الله ایزدی [ متخصص کلیه و مجاری ادراری ]
شوره سر چرا بوجود می آیددکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت