سوال :

سلام. خواهرم ۱۳سال داره بعداز زدن دوز اول واکسن کرونا (سینوفارم)دم ابروش کمپشت شده.این ممکنه به خاطر واکسن باشه.اگر دوز دوم واکسن را بزند مشکلی پیش نمیاد .برای اینکه مشکلش حل بشه چه کار باید کرد.


دکتر جمال الدین حسن زاده :

بعیده ریزش مو درقسمت ابروها به واکسن کرونا ربط داشته باشه [1401-01-28]


پاسخ سوال پزشکیریزش مو

آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
آناتومی زانو و التهاب بورس هادکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
برای ناخن سالم چه ویتامین هایی را مصرف کنیمدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
درمان جای جوش قسمت اول ساب سیژندکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
نکاتی در مورد مراقبت از ناخن هادکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
اختلالات دو قطبی - قسمت سومدکتر محمد والی پور [ متخصص روانپزشکی ]
رفع مشکل نعوظ توسط متخصص درمان اختلالات نعوظ در اصفهاندکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
استرس و ناباروری - بخش اولدکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
بهترین درمان روزاسهکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت