سوال :

سلام دکتر خواهش میکنم جواب بدبن من حدود 2ماه که دارم راکوتان استفاده میکنم و احساس میکنم که موهام خیلی بد فرم و بد حالت و خشک شکننده شده . چکار میتونم بکنم که بهتر بشه ایا راهی هست واسه درمانش شامپو محلول خاصی یا ...... ؟ اصلا به نظرتون دوباره پس از مصرف راکوتان ریزش مو قطع میشه .موهام به حالت اول خودش برمیگرده ؟


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

ریزش معمولا قطع میشود شامپوی موی خشک و ماسک مو مفید است [1401-08-23]


پاسخ سوال پزشکیراکوتان جوش صورت

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
تنبلی تخمدان چیست و چگونه درمان میشود؟دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
لک ناشی از جوش چگونه درمان میشود؟دکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
جوانسازی با تزریق چربیدکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
آیا جوش های هورمونی به درمان نیاز دارند؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
درمان دردهاي حاد و مزمن گردندکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
تشخیص توده غیر طبیعی در بیضه با سونوگرافی بیضهدکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
کهیر ناشی از نور آفتابدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
ایجاد تقارن در صورت با تزریق فیلردکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
میکرودرم ابریژن چیستدکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت