سوال :

سلام آقای دکتر من ایزوترتینویین استفاده میکنم ریزش موی شدیدی پیدا کردم طوری که میترسم دیگر موهامو برس بکشم قبلا اصلا ریزش نداشتم. آیا راه حلی داره یا اقلا ریزش مو کمتر بشه. لازم به ذکر که دو ماه و نیمه که استفاده میکنم و همچنان باید استفاده کنم


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

حدود 3-6 ماه بعد از قطع ایزو تره تینویین بهبود خواهید داشت. [1401-09-02]


پاسخ سوال پزشکیراکوتان جوش صورت آکنه

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
اندومتریوز - بخش اولدکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
جوانسازی پوست دست با کربوکسیدکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]
درمان کک و مک با لیزردکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
کیست بیضه چیست ؛ نحوه تشخیص علائم، خطرات و درماندکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
علت و درمان درد پایین کمر هنگام نشستندکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
مراقبت های بعد از جراحی ژنیکوماستی که باید بدانیددکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
تغییرات پوستی را جدی بگیریددکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت