سوال :

با سلام و خسته نباشد.پسری 24 سالمه ام به علت تصادف قسمتی از صورت بخیه خورد. تا حالا 2 بار co2 کردم ولی زیاد تغییری مشاهده نکردم از کرم استراتامد و ضد آفتاب هم استفاده میکنم ولی زیاد تغییری ندیدم توی لک و قرمزی.شنیدم پماد callibelle کرم ضد لک فاقد هیدروکینون هست که لکه ها رو بدون بازگشت از بین میبره.میخواستم بدونم درسته؟پیشنهاد شما چیه؟


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

اگر قرمزی دارد لیزر عروقی باید انجام شود اگر لک دارد شاید لیزرفرکشنال شاید هم درمان دارویی مثل کالیبل موثر باشد. باید معاینه شوید تا نظر دقیقی بدهم [1401-07-26]


پاسخ سوال پزشکیلیزر فرکشنال co2 اسکار

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
پیشگیری از سرطان سینه با غربالگری پستاندکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
مشکلات پستان در شیردهی ( بخش دوم )دکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
کرم دور چشم مناسب شمادکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
انواع جراحی های زیبایی ناحیه تناسلی در زناندکتر مجید حقیقت [ متخصص کلیه و مجاری ادراری ]
مزایای هایفو در جوانسازی پوستدکتر رضا رباطی [ متخصص پوست و مو ]
آیا خطوط سیگاری دور لب را می توان با فیلر پوستی اصلاح کرد؟دکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
انتخاب ضدآفتاب مناسب پوستدکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
توانبخشی قطع عضودکتر غلامرضا رئیسی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
چه زمان باید جراحی تنگی کانال نخاعی را انجام داد؟دکتر احمد شکرچی زاده [ متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت