سوال :

با سلام و عرض ادب. آقایی هستم 53 ساله 4ماه قبل در اثر سانحه تصادف دچار شکستگی درشت نی و نازک نی پای راست شدم و مورد جراحی قرار گرفتم که درشت نی پلاتین گذاشته شد اما نازک نی نه . در حال حاظر درشت نی جوش خورده ولی نازک نی به همان حالت تصادف معلق و جدا مانده .بعد از چهار ماه با مشاهده عکس پایم دلیلش را از دکترم خواستار شدم و وی پاسخ داد که با راه رفتن ترمیم مییابد ولی در حال حاظر 2 ماه است راه میروم ولی نتیجه ای حاصل نشده است در ضمن حتی پیچ های پلاتین هم از طرف دیگر بیرون زده . لذا تقاضای پاسخ و راهنمایی از طرف شما استاد گرامی را دارم .با تشکر فراوان


دکتر علی فرخانی :

اگر دچار جوش نخوردگی استخوان هستید یکی از راه های درمانی، مگنت درمانی است که با تاثیر روی کانال استخوانی جوش خوردن آن را تسریع می کند. [1401-10-14]


پاسخ سوال پزشکیاستخوان

آدرس مطب : اصفهان، خیابان شمس آبادی، چهارراه قصر، روبروی بانک ملت، کوی26
تلفن : 32367465 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
پیشگیری از شپشکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
شایع ترین عوارض و خطرات لیفت مژهکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
تشخیص شکستگی یا دررفتگی استخوان شانه با رادیوگرافیآقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
چه کسانی در معرض بیماری مقاربتی قرار دارند؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
بررسی علت و علائم بیماری روماتیسم مفصل ران و لگندکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
میخچه چیست، چه علائمی دارد و چگونه درمان میشود؟دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
آیا پلاسما تراپی برای جوانسازی اطراف چشم موثر است؟دکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
پیچ خوردگی زانو چیست و چه علائمی دارد؟دکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت