سوال :

سلام اقای دکتر من 2 روزی هست عمل پی ال دی دی دبسک کمر انجام دادم در تهران ولی بعد دو روز به شدت درد دارم ایا طبیعیه


دکتر احمد شکرچی زاده :

عملpldd با عملی که ما با لیزر پلاسما انجام میدهیم کاملا متفاوت است.البته درد های شدید روزهای اول بعد از عمل میتواند طبیعی باشد. در این مورد با پزشک معالج خود تماس بگیرید. ارزوی بهبوی برای شما دارم [1396-03-06]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان چهارباغ بالابین زمزم و دروازه شیرازکوچه مختاری ساختمان جم طبقه زیرزمین
تلفن : 36622101 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
سونوگرافی کامل مردان اصفهان در سونوگرافی مرکزیدکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
تب خال و زگیل تناسلی در بارداریدکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
دستگاه لیزر دایود چگونه عمل میکند؟کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
اهمیت اسکن آنومالی در زنان بارداردکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
سندرم باند ایلیوتیبیال یا باند IT چیست؟دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
درمان با تراکشن برای رفع دردها و مشکلات گردندکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
جوانسازی با تزریق بوتاکس چقدر ماندگاری دارد؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
درمان ریزش مو با تزریق پی آر پیدکتر فریبا خضرایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
جوانسازی پوست دست و انگشتان با تزریق ژل و چربیدکتر رضا رباطی [ متخصص پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت