سوال :

سلام آقای دکتر،مهرداد تهمتن هستم خرداد 98 یکی از دیسکها را خدمت شما عمل کردم،مدتی اوضاع خوب بود حتی برای عمل دیسک بعدی در مهرماه مراجعه کردم فرمودید نیاز نیست،اما الان با گذشت 9 ماه از عمل درد شدیدی در اطراف ستون فقرات بخش تحتانی دارم ،با اینکه کارم عمدتا دفتری است و چیز سنگین هم بلند نمیکنم،در حالت نشسته و راه رفتن و ایستادن درد کمتر هست یا نیست ولی وقتی میخوابم صبح که بلند میشوم درد و خشکی زیادی در انتهای ستون فقرات دارم ،وقتی دراز میکشم درد موقع بلند شدن بروز میکند. آقای رضایی هم جواب نمی ده


دکتر احمد شکرچی زاده :

سلام. درد کمر تنها ممکن است ربطی به دیسک کمر نداشته باشد و مربوط به گرفتگی عضله باشد. بعد از عید پس از باز شدن مطب جهت معاینه و بررسی دقیقتر مراجعه کنید. [1401-06-15]


پاسخ سوال پزشکیدرد کمر دیسک کمر

آدرس مطب : اصفهان چهارباغ بالابین زمزم و دروازه شیرازکوچه مختاری ساختمان جم طبقه زیرزمین
تلفن : 36622101 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
میکرواسکالپ سر چیستدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
کاهش میل جنسی در زنان؛ علل، علائم و راههای درماندکتر زهرا صابری [ متخصص زنان و زایمان ]
بهترین روش گونه گذاری با فوق تخصص جراحی پلاستیکدکتر شهریار لقمانی [ فوق تخصص جراحی پلاستیک ]
علائم و تشخیص درد و گرفتگی عضلات پشت ساق پادکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
رعایت نکاتی که منجر به کاهش چین و چروک میشونددکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
علت درد استخوان ساعد دستدکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
عمل بلفاروپلاستی پلک پایین از داخل چیست و چگونه انجام میشود؟دکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
رفع عروق ریز عنکبوتی پا و صورت با لیزر اختصاصی عروقدکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت