سوال :

بسمه تعالی باسلام احتراما اینجانب باتوجه به داشتن تیروئیدی کم کار ومصرف مرتب داروهای تجویزی پزشک مربوطه حدودا به مدت دوهفته ای است که درناحیه کمر احساس درد ودر ناحیه پا خصوصا پای چپ در بدی دارم واحساس کرختی وبی حالی در پاهای خود احساس میکنم ودست چپم هم همیشه احساس برق گرفتگی میکنم واواسط ظهر این درد کمتر ودراوایل شب درد بیشتری احساس میکنم وباعث بی حرکتی من میشود من نگرا بیماری ام اس هستم ایا این میتواند علایم این بیماری باشد وشایان ذکر است که کارمند بوده وحدودا 8ساعت پشت میز مینشینم لطفا اینجانب راراهنمایی فرمایید


دکتر علی فرخانی :

درد پای چپ از کمر و برق گرفتگی دست چپ از گردن می تواند باشد. احتمال MS با یک چنین علائمی بعید به نظرمی رسد. مراجعه به پزشک مربوطه و در صورت لزوم انجام فیزیوتراپی می تواند مشکل شما را حل کند. [1401-10-15]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان، خیابان شمس آبادی، چهارراه قصر، روبروی بانک ملت، کوی26
تلفن : 32367465 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
پاسخ به سوالاتی درباره رادیوگرافی پانورامیکدکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
مراقبت از مفاصلدکتر غلامرضا رئیسی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
انزال زودرس چیست؟| بررسی عوارض و علت زود انزالی مرداندکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
برس خشک بدن؛ راهی موثر برای کاهش سلولیتدکتر سهیلا طاهری [ متخصص پوست و مو ]
درد کمر هنگام نشستن و خم شدن و راه های پیشگیری و درمان آندکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت