سوال :

سلام اقای دکتر من دوسوال از شما داشتم : 1:ایا استفاده از موبر ها باعث نازک شدن مو میشود؟ 2:اقای دکتر من 2 روزی است از کرم موبر بر روی صورتم استفاده کردم که الان قرمز شده است ایا به مرور زمان این قرمزی از بین میرود؟


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

خیر بله ولی یک کرم ضدالتهاب هم استفاده كنيد. بهتر است [1401-01-23]


پاسخ سوال پزشکیموهای زائد

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
آیا قرینه نبودن چشم بعد از عمل پلک طبیعی است؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
اگزمای دور چشمدکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
اختلال وسواس فکریدکتر محمد والی پور [ متخصص روانپزشکی ]
ارتودنسی ثابت؛ انواع، مراحل و نحوه انجامدکتر پدرام دانش کاظمی [ متخصص ارتودنسی ]
ویژگی زانوبند مخصوص پای ضربدریدکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
حجیم سازی و اصلاح فرم گونه ها با تزریق ژل یا فیلردکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
پس از جراحی بسته دیسک نیاز به چه مراقبتهایی وجود دارد؟دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
اگزما صورت و التهاب پوستی آلرژیککلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
پی آر اف (PRF) در چه مواردی کاربرد دارد؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت