سوال :

سلام/ من دختر22ساله ای هستم / یک ساله که قرص راکوتان مصرف میکنم ولی هنوزم گاهی یکی دوتا جوش چرکی خیلی بزرگ روی گونه هام میزنه/ و تقریبا یه سال که ریزش موی شدید دارم و موهای زائد درآودم ممکنه از عوارض این قرص باشه؟؟ اگه مشکل هورمونی داشته باشم با درمانش موهای زائد و ریزش مو بر طرف میشهه؟؟


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

ریزش مو بله ولی موی زاید ربطی به راکوتان ندارد بله ریزش مو برطرف می شود [1401-09-15]


پاسخ سوال پزشکیراکوتان موهای زائد

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
جوانسازی پلک با پلاسما چگونه است؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
هندزفری چه آسیب هایی به گوش ما می رساند ؟دکتر سعید ملایری [ شنوایی شناسی ]
بهترین مارک های بوتاکس در ایراندکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
فیلر مو چه روشی است و چگونه انجام میشود؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
آیا رادیولوژی و رادیوگرافی با هم متفاوت هستند؟دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
زاویه سازی فک در اصفهان | ماندگاری و هزینه زاویه سازی صورتدکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
راه های بستن منافذ پوستکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
مرد درختی کیست؟دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
با شایع ترین مشکلات پوستی در دوران سالمندی آشنا شویددکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت