سوال :

سلام آقای دکتر، دختری ۲۶ ساله هستم که از ۱۲ سالگی از بیماری مورفه آ رنج میبردم . خلاصه ۴ سال قبل طی سفری که به آلمان داشتم تحت مداوا قرار گرفتم به روش نور درمانی. دکترم که خیلی راضی بود و گفت دیگه رشد نخواهد کرد. چنان هم شد . اما لکه هایی که روی پوستم به وجود اومده بود برطرف نشده. میخواستم بدونم راهی هست برای رفع این دورنگی پوستم؟؟ لیزر یا جراحی پلاستیک نتیجه خواهد داد؟ این لکه در قسمت کشاله ران، مقعد و ران چپم هست، سفیدتر از رنگ پوست خودم هست. نمیدونم از چه طریق براتون عکسش را میتونم بفرستم تا بهتر راهنماییم کنید. خیلی ممنون میشم اگه جوابم رو بدین.


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

معمولا این لک ها از بین نمیرود ولی شاید انجام چند جلسه نوردرمانی دیگر نه برای درمان برای تیره تر شدن مفید باشد [1401-08-10]


پاسخ سوال پزشکیبیماریهای پوستی

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
مراقبت از پوست خشککلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
روابط زناشویی پس از زایماندکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
چشم از نظر ساختاری بخش دومدکتر سیروس بخت آور [ متخصص چشم پزشکی ]
چه عوامل و بیماریهایی موجب درد پا میشوند؟دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
عفونت گوش زنگ خطری برای افراد دیابتیدکتر سعید ملایری [ شنوایی شناسی ]
رادیوگرافی شکستگی استخوان چگونه انجام میشود؟دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
پاکسازی پوستدکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
توانبخشی آلت تناسلی بعد از پروستاتکتومی رادیکالدکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
هیدروسل چیست؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت