سوال :

سلام من دختری ۲۶ساله ام .لا پوست سفید که دکتر بهم گف بیماری روزاسه دارم.تاالان ۱۰۰تا قرص داکسی سیلین خوردم و یه سری داروی ساختنی که به داروهای ساختنی صورتم حساسیت نشون داد و باخوردن قرصا فقط جوش زدنم کم شد ولی تاثیر چندانی براقرمزی پوستم نداشت و پوستم خیلی حساسه باید چیکارکنم


دکتر رضا رباطی :

در مورد قرمزی پوست در این بیماری در صورت عدم بهبودی با درمان دارویی نیاز به لیزر می باشد. [1398-07-29]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : تهران ، خیابان ولیعصر ، بالاتر از پارک ساعی ، کوچه سی و دوم ، ساختمان یاس ، واحد204
تلفن : 88881224 - 021

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
افسردگی در بیماران مبتلا به پارکینسوندکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
بیماری پرتس چیست چگونه تشخیص داده و درمان میشود؟دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
بیماری گال چگونه ايجاد می شود؟دکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
میکرودرم ابریژن برای چه مشکلات پوستی مفید است؟دکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
آیا رفع ضایعات رنگی پوست امکان پذیر است؟کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
پاسخ به سؤالات شایع آی وی افدکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
اقدامات لازم بعد از کاشت مو به روش FITدکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
اثر شگفت انگیز طب سوزنی در افزایش قددکتر محسن پرچمی [ طب سوزنی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت