سوال :

سلام من دختری ۲۶ساله ام .لا پوست سفید که دکتر بهم گف بیماری روزاسه دارم.تاالان ۱۰۰تا قرص داکسی سیلین خوردم و یه سری داروی ساختنی که به داروهای ساختنی صورتم حساسیت نشون داد و باخوردن قرصا فقط جوش زدنم کم شد ولی تاثیر چندانی براقرمزی پوستم نداشت و پوستم خیلی حساسه باید چیکارکنم


دکتر رضا رباطی :

در مورد قرمزی پوست در این بیماری در صورت عدم بهبودی با درمان دارویی نیاز به لیزر می باشد. [1398-07-29]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : تهران ، خیابان ولیعصر ، بالاتر از پارک ساعی ، کوچه سی و دوم ، ساختمان یاس ، واحد204
تلفن : 88881224 - 021

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
میکرودرم ابریژندکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
فیلر زیر چشم چه تأثیری در جوانسازی زیر چشم دارد؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
دستگاه لیزر موهای زائد مدیو استار الکسدکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
آلبینیسم یا زالی چیست؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
خدمات کلینیک تخصصی دکتر پرستو خسروانیدکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
توده هیپواکو چیست و چه علائمی دارد؟دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
اسکن ریه در منزل برای چه افرادی مناسب است؟آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
انواع بیماری های گوش و حلق و بینیآقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت