سوال :

باسلام من حدود 7ماه پیش کاشت انجام دادم الان داروی ماینوکسی رو قطع کردم از دکتر خوبم می خوام راهنماییم کنه چه شامپویی رو مصرف کنم وچگونه از موهام مواظبت کنم خیلی ممنون


دکتر سهیلا طاهری :

بعد از گذشت 7 ماه نیاز به اقدام خاصی ندارید. مراقبت و شستشوی معمولی کافی است. [1395-08-02]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان ، سپاهان شهر ، بلوار غدیر ، میدان غدیر ، مجتمع عقیق 5
تلفن : 36520200 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
زاويه دار كردن فک بدون جراحیدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
فوت و فن حاضر جوابیلیلا رستم شیرازی [ آسیب شناسی گفتار و زبان ]
مواد سستی زادکتر محمد آذربایجانی [ اعصاب ، روان و مشاوره ]
همه چیز درباره بوتاکس خط اخمدکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]
درمان موثر تعریق کف دست و پادکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
واژینیسموسدکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
از کجا بفهمیم ریزش مو هورمونی است؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
کاهش میلی جنسی زنان چه عللی دارد؟دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت