سوال :

سلام دختري هستم 20 ساله که روي صورتم جوش داره و جلوي سرم هم ريزش داره دکتر رفتم برام اين دارو ها رو تجويز کردن البته بدون آزمايش :کرم احیاکننده لورا بيامونت،قرص آکنوسان و فيناسترايد 5 ميلي گرم و اسپيرونولاکتون 100. و گفتن 4 ماه بعد براي ويزيت بعدي بيام ميخواستم بدونم عوارض اين قرص ها دقيقا چي هستن ؟ و چجوري ميتونم از عوارض اش کم کنم ؟ چون يکم از اينترنت سرچ کردم براي يکي از قرص ها نوشته بود قطع ناگهاني اش باعث مردانه شدن ميشه .خواهش ميکنم من رو راهنمايي کنيداز عوارض اينچنيني واهمه دارم. ممنون.


دکتر سهیلا طاهری :

سلام براي شما داروهاي هورموني تجويز شده. عوارضي مثل نامنظم شدن پريود ممكن است اتفاق بيفتد ولي نه در همه. داروها را مصرف كنيد اگرمسشكلي پيدا كرديد با پزشك معالج خود تماس بگيريد. [1396-11-29]


پاسخ سوال پزشکیدارو آزمایش فیناستراید

آدرس مطب : اصفهان ، سپاهان شهر ، بلوار غدیر ، میدان غدیر ، مجتمع عقیق 5
تلفن : 36520200 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
چه موقع بعد از تزریق ژل می توان آرایش کرد؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
درمان ساییدگی یا استئوآرتریت مفصل زانو با طب فیزیکیدکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
اکوکاردیوگرافی قلب به چه منظور انجام میشود؟دکتر امید هاشمی فرد [ متخصص قلب و عروق ]
سفید شدن ژنتیکی موهادکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
نکات لازم برای حفظ سلامت آلت تناسلی مرداندکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
لاپاراسکوپی تشخیصیدکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
نکات رژیم های لاغریدکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
نکاتی برای مراقبت از پوستدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت