سوال :

باسلام وخسته نباشی بنده پسری 27ساله هستم که ریزش مو دارم عمدتا به خاطراسترس هستش وسال قبل پی آرپی انجام دادم وبه مدت 3ماه ماینوکسیدیل 5درصد استفاده کردم و موهام پرپشت شدن ولی الان بعد ازگذشت 6ماه ازترک ماینوکسیدیل دوباره موهام دارن شدیدا میریزن لطفا راهنمایی کنید؛مرسی


دکتر هما فاتحی :

ماینوکسیدیل را باید زیر نظر پزشک قطع کرد زیرا باعث ریزش مو شدید میشود.جهت درمان مراجعه به پزشک الزامی است. [1400-12-01]


پاسخ سوال پزشکیریزش مو ماینوکسیدیل

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
تزریق پی آر پی (PRP) برای درمان انواع مشکلات کمر در منزلآقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
روشهای غیر جراحی رفع افتادگی گوشه های لبدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
همه چیز درباره عوارض تزریق بوتاکسدکتر مینا دادگر [ پوست ، مو و زیبایی ]
جوانسازی و رفع چین و چروک بالای لبدکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
سنگ شکن کلیه با لیزر چگونه است و چقدر طول میکشد؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
علت و علائم آب آوردن ریه چیست؟ آیا آب آوردن ریه خطرناک است؟آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
علت درد کتف و شانه هنگام بالا بردن دستدکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
تشخیص حاملگی پوچ با سونوگرافیدکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت