سوال :

با سلام. من سی ویک سالمه وهشت نه سالی هست که فیناستراید و ماینوکسیدیل استفاده میکنم واسه جلوگیری ازریزش مو. تو چند ماه اخیرچهارپنج ماه متوجه شدم که ریزش موهام زیاد شده و موهام نازک شده. در صورتی که قبلا این مشکلو نداشتم. میخاسثم نظر شما رو دراین مورد بدونم. داروی دیگری پیشنهاد میکنید؟ با تشکر


دکتر جمال الدین حسن زاده :

البته اگه ریزش موی شما از نوع ارثی و ژنتیکی و مردانه است درمان دارویی اون همون فیناستراید و ماینوکسیدیل است. برای تشخیص اینکه آیا علت دیگری هم به اون اضافه شده یا خیر بهتره توسط متخصص پوست معاینه بشید. [1401-02-25]


پاسخ سوال پزشکیفیناستراید ماینوکسیدیل

آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
تزریق چربی به صورت و بدن چند سال دوام دارد؟دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
آسیب های ورزشی در دوچرخه سواریدکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
عوارض تزریق ژلدکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
کاربردهای تزریق ژل یا فیلردکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
علل کمر درد ناگهانی چیست و چگونه درمان می شود؟دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
انتخاب تونر مناسب پوستدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
معالجه ریشه به زبان سادهدکتر سید محسن هاشمی نیا [ متخصص درمان ریشه ]
انواع درد پا و درمان آندکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت