سوال :

سلام آقاي دكتر وقتتون بخير خسته نباشيد ببخشيد من چند ماهه كه براي رفع جوش هاي صورتم از قرص راكوتان استفاده ميكنم كه اخيراً. اشتهام خيلي كم شده و نميتونم غذا بخورم خواستم بدونم كه اين حالت مربوط به راكوتان است ؟ اگه مربوط به مصرف اين قرص ها است بايد چيكار كنم ؟ ممنونم


دکتر جمال الدین حسن زاده :

بعیده ارتباط با راکوتان داشته باشه. با وجود این اگه کاهش وزن واضحی نداشتید فعلا تغییری در مصرف داروهاتون ندهید. [1401-02-21]


پاسخ سوال پزشکیجوش صورت راکوتان

آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
بارداری به روش آی یو آیدکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
علت و علائم آب آوردن ریه چیست؟ آیا آب آوردن ریه خطرناک است؟آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
درمان دارویی جهت درمان سنگ ادراری چیست؟دکتر مجید حقیقت [ متخصص کلیه و مجاری ادراری ]
آیا جای عمل بلفاروپلاستی (جای بخیه) بعد از عمل باقی می ماند؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
پرولوتراپی چیستدکتر طناز احدی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
تزریق چربی به صورت لاغر بهترین روش برای چاقی و پر شدن صورتدکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
آیا امکان جابه جایی پروتز سینه وجود دارد؟دکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
بررسی فرق کبد چرب الکلی و غیرالکلی و روش تشخیص آنهادکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت