سوال :

سلام.آقای دکتر پارسال به مدت 6 ماه قرص راکوتان رو برای جوشای صورتم مصرف کردم. دو هفته پیش به مدت دو ساعت بیرون بودم و ضد آفتاب نزدم پوست صورتم خیلی قرمز شد. قبلنا که دچار آفتاب سوختگی میشدم بعد 24 ساعت خوب میشد الان بعد دوهفته هنوز صورتم نسبت به قبل یه کم قرمز هست. در ضمن پوست صورتم سفید هست. ممکنه قرمزی مربوط به مصرف قرصا باشه؟ راه درمانش چیه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید


دکتر جمال الدین حسن زاده :

این دارو پوست رو در برابر آفتاب حساس میکنه ضد آفتاب بزنید به مرور زمان مشکلتون برطرف خواهد شد اگه برطرف نشد. توصیه میکنم به متخصص پوست مراجعه کنید [1401-02-21]


پاسخ سوال پزشکیراکوتان جوش صورت

آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
عفونت حدقه یا سلولیت اربیت از عوارض سینوزیتدکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
چند نکته در مورد HPV ویروس پاپیلومای انسانیدکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
ژل الانسه و مزایای تزریق آن چیست؟کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
(سيرنگو ميليا (سيرنکسدکتر غلامرضا رئیسی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
کمردرد عصبی چیست و چگونه درمان می شود؟دکتر احمد شکرچی زاده [ متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات ]
آیا در دوران بارداری می توان ماموگرافی انجام داد؟دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
فیناستراید (پروپشیا) درمانی دارویی برای مشکل ریزش مودکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت