سوال :

با سلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت دکتر حسن زاده ببخشید آقای دکتر بنده موهای پرپشتی دارم اما از خشکی موهایم رنج میبرم حدود یک هفته است که از شامپوی نرم کننده استفاده میکنم و از تاثیری که روی موهایم داشته بسیار راضی هستم اما اعضای خانواده می گویند استفاده از شامپوی نرم کننده موجب ریزش مو می شود میخواستم بدانم آیا شامپوی نرم کننده موجب ریزش مو می شود یا خیر؟ یا اگر موجب ریزش مو می شود در چه حالتی این اتفاق می افتد بسیار از شما سپاسگذارم


دکتر جمال الدین حسن زاده :

خیر این مطلب صحت ندارد. میتونید نرم کننده استفاده کنید. [1401-02-07]


پاسخ سوال پزشکیریزش مو

آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
علت انجام سونوگرافی شکم چیست؟دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
نورالژی عصب سه قلودکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
میکرونیدلینگ چیست ؟دکتر رضا رباطی [ متخصص پوست و مو ]
تأثیر تزریق ژل برای صورت لاغردکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
آیا طب مکمل و جایگزین در درمان سرطان پستان موثر است؟دکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
روشهای تخلیه ژل پاژکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
واژینیت قارچیدکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
درمان یبوست در بارداریدکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت