سوال :

سلام من ۱۳ساله که عینک میزنم و۳۱سالمه،مشکل من اینه اخیرا وقتی با دو چشمم نگاه میکنم چشم راستم تار می بینه ولی وقتی چشم چپ رو می بندم بعد چند دقیقه دید چشم راستم کامل میشه واز تاری درمیاد،دوباربینایی سنج مراجعه کردم ونمره عینکم کاملا صحیحه،علت چیه؟؟


دکتر سیروس بخت آور :

درود و ادب . معمولا وقتی دو چشم باز است .به خوبی مشخص نمی شود که کدام چشم ناراحت است . چون دید دو چشمی است . در ضمن باید دقیق معاینه کرد که مشخص شود که انحراف حقیقی وجود نداشته باشد و یا هر کدام از چشم ها را نیز باید دقیقا معاینه شود . [1395-12-13]


پاسخ سوال پزشکیعینک چشم

آدرس مطب : اصفهان ، آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک بی3 ، طبقه سوم ، واحد 301
تلفن : 32240818 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
علائم ، نشانه ها و راه های درمان تومور مغزی چیست؟دکتر احمد شکرچی زاده [ متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات ]
نوار مثانه یا تست یورودینامیک چیست؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
راز داشتن موهای سالم و پرپشتکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
تشخیص حاملگی پوچ با سونوگرافیدکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
مولوسکوم تناسلی چیست؟کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
درمان عفونت گوش با کارهایی ساده در خانهدکتر سعید ملایری [ شنوایی شناسی ]
فرم دهی و افزایش حجم لبها با تزریق ژلدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
علت کوتاهی اندام تحتانی و پاها و روش تشخیص آندکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
جوانسازی پوست دست چگونه انجام می شود؟دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت