سوال :

سلام . مردی 32 ساله هستم پارسال ریزش مو کمی داشتم که بهم قرص بیتوتین و فیناستراید واناکپس و محلول اناستیم دادند استفاده کردم خوب شد اما امسال باز در همان سمت چپ کف سر ریزش مو داشتم که پیش دکتر دیگه رفتم و ان بهم ماینوکسیدل و فقط قرص finpecia داد . بعد از 20 روز ان منطقه بیشتر خالی شده و من می ترسم می خواستم بدانم تجویز دوم خوبه یا من برگردم پیش دکتر قبلی با ان داروهایی که قبلابهم داده؟ سوال دیگه اینکه هیچکدام ازمایشی برای تعیین ویتامین بدن بهم ندادن ایا لازمه ازمایش خونم بدم ؟


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

ماینوکسیدیل در ابتدای درمان ریزش میدهد بهتر است به درمان ادامه دهید لزومی به ازمایش خون نیست [1401-09-02]


پاسخ سوال پزشکیماینوکسیدیل درمان ریزش مو

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
ناخنکدکتر سیروس بخت آور [ متخصص چشم پزشکی ]
جوانسازی پوست با روش RF برای چه کسانی مناسب نیست؟دکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
انحراف ستون فقرات یا (اسکولیوز)؛علائم،تشخیص،علت و درماندکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
چه عواملی موجب تخریب مستقیم پوست میشوند؟کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
آرتروز زانو چیست و چه مراحلی دارد؟دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
فلج بلز چیست؟دکتر احمد شکرچی زاده [ متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات ]
کربن پیل با لیزر چیست و چه کاربردی دارد؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
عفونت ادراری را جدی بگیریددکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
متوکاربامول دارویی برای کمر درد و گرفتگی عضلات کمردکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت