سوال :

سلام.اقاي دكتر سال گذشته همين موقع اخرين جلسه ليزر موي خط ريش رو انجام دادم.دستگاه به كار برده شده الكسانرايت بود.متاسفانه در اثر بي توجهي پزشك عمومي اين كار را كرد.1ماه پس ازز ليزر پوستم در اثرر التهاب ناشيي از ليزر سياه شد و تا الان از بين نرفته.البته بعضي وقت ها خود به خود پررنگ و كم رنگ ميشه.مسافت دوره وگرنه خدمت ﻣﻴﺮﺳﻴﺪﻡ


دکتر جمال الدین حسن زاده :

مرتب کرم ضد آفتاب بزنید و به مدت یک ماه شبها کرم روشن کننده سیگل بزنید. [1401-05-27]


پاسخ سوال پزشکیلیزر موهای زائد

آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
ماندگاری بوتاکس را چگونه بالا ببریم؟کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
سوالات رایج در مورد ایمپلنت - قسمت دومدکتر بیژن موحدیان [ متخصص جراحی فک و صورت و زیبائی ]
جلوگیری از سرطان با ورزش و تغذیه صحیحدکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
درمان گودی، سیاهی و چین و چروک زیر چشم با تزریق ژلدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
شیشه خطرناکترین ماده مخدر است!دکتر محمد آذربایجانی [ اعصاب ، روان و مشاوره ]
رنال کولیک، بیماری هزار چهرهدکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
مواد توهم زادکتر محمد آذربایجانی [ اعصاب ، روان و مشاوره ]
دلایل انجام سونوگرافی کبددکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت