سوال :

سلام..پسر هستم 27 ساله...چتد وقت پیش قسمت ریشم بعد اصلاح تیره شد..البته بیشتر به قرمزی میزنه(من پوستم تیره ست و بیشتر دکترا اصلا متوجه نشدن )اولش این قسمت کم بود ولی بعد اصلاح های بعدی با زیلت تقریبا تمام فسمت ریش رو درگیر کرده..یکی از دکترا گفت که قارچه و شامپو کتوکونازول داد و محلول کلوتریمازول...بعد چند روز استفاده از این داروها کناره های چشمم کلا لک شد و تیره...دارم نابود میشم خانم دکتر...دیگه افسرده شدم و استرس امونمو بریده...این قسمت های ریشم یه مدت بد جور حالت پوست موست مثل شوره سر میداد...مشکلم چیه خانم دکتر؟قارجه؟درماتیت سببوره ست؟ لک هاب دور چشمم میره؟ لطفا سوالم رو بی جواب نذارین


دکتر هما فاتحی :

احتمالا حساسیت پوستی است و با داروهای ضدحساسیت برطرف خواهد شد. [1400-12-08]


پاسخ سوال پزشکیبیماریهای پوستی

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
کراک جایگزینی خطرناک تراز تریاکدکتر محمد آذربایجانی [ اعصاب ، روان و مشاوره ]
علت برگشت موها بعد از لیزر چیست؟دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
آشنایی با شایع ترین بیماری های ناخن و علل آنهاکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
نکاتی که لازم است قبل از بلفاروپلاستی بدانیددکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
ماموگرافی در چه سنی توصیه میشود؟دکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
چگونه از پوست دور چشم خود محافظت کنم؟دکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
تزریق چربی خط خنده در کلینیک صدف برای جوانسازی دور لبکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
تاثیر داشتن یک بیضه بر عملکرد جنسیدکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت