سوال :

سلام خسته نباشید سی وشش ساله یکبار سزارین .پسری هفت ساله دارم دو سال پیش حاملگی خارج از رحم در لوله چپ داشتم که بدون تزریق ام تی ایکس و فقط با بستری چند روزه در بیمارستان بتا پایین اومد و مرخص شدم .هشت ما ه است برای بارداری اقدام کرده ام .آزمایش اسپرم شوهرم و هورمون خودم خوب بوده .در عکس رنگی لوله چپ در ناحیه آمپولر مسدود است و فولیکول هم دوازده بوده در سونوگرافی.دکتر تجویز لاپارسکوپی داده میخوام علتش رو بدونم و اینکه با لوله راست امکان بارداری دارم یانه .ممنون


دکتر منصوره پژمان منش :

سلام دوست عزیز.به نظر من فعلا لاپاراسکوپی لازم نیست به شرط اینکه لوله راست نرمال باشه. [1395-08-20]


پاسخ سوال پزشکیسزارین بارداری رحم

آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
روش استفاده از نخ دندان ( بخش دو )دکتر سید محسن هاشمی نیا [ متخصص درمان ریشه ]
عوارض پوستی واکسن آسترازنکاکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
آشنایی با انواع لیزر برای درمان جای جوشدکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
علائم و تشخیص تنگی کانال نخاعی گردندکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
ام آر آی سینه به چه دلیل انجام میشود؟دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
اختلال رحم دو شاخه و تشخیص آن با سونوگرافیدکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
فریز اسپرم در کلینیک دکتر ایزدی؛ هزینه بانک اسپرم اصفهاندکتر عنایت الله ایزدی [ متخصص کلیه و مجاری ادراری ]
علت ابتلا به آلبینیسم یا زالیدکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت