سوال :

با عرض سلام و خسته نباشی،من نیاز به مشاوره دارم خواهش میکنم راهنماییم کنید،27 سالمه سه بار سقط در هفت هفته داشتم،ازمایش کاریوتایپ من وهمسرم وازمایش اسپرم همسرم وباقی ازمایشها نرمال بود ،طبق عکسی که ارسال کردم گفتند که سپتوم دارم وباید لاپاراهیستروسکپی بشم،بنظر شما نیاز هست این جراحی رو انجام بدم و مشکلم باهاش حل میشه؟


دکتر منصوره پژمان منش :

دوست عزیز سلام. سقط مکرر انهم در هفته هفت معمولا ارتباطی به سپتوم ندارد با اینحال اگر تنها نکته یافت شده سپتوم رحم هست بهتر ه علاوه بر اقدامات لازم جهت پیشگیری از سقط ، قبل از اقدام به بارداری مجدد سپتوم برداشته شود. [1395-10-22]


پاسخ سوال پزشکیمشاوره سقط اسپرم

آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
چرا بوتاکس تقلبی ؟دکتر کاوه کریمی راد [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
(سيرنگو ميليا (سيرنکسدکتر غلامرضا رئیسی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
سوالات رایج در جراحی لیزیکدکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
مهم ترین عوامل ریزش ابرودکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
انواع روشهای کاشت مودکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
جراحی لازک چیست و چه مزایا، معایب و عوارضی دارد؟دکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
هایفو یا اندولیفت؟؛ تفاوت اندولیفت و هایفودکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
عملکرد آر اف فرکشنال برای جوانسازی پوستدکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
سونوگرافی آنومالی؛ نحوه انجام در خانهآقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت