سوال :

با عرض سلام و خسته نباشی،من نیاز به مشاوره دارم خواهش میکنم راهنماییم کنید،27 سالمه سه بار سقط در هفت هفته داشتم،ازمایش کاریوتایپ من وهمسرم وازمایش اسپرم همسرم وباقی ازمایشها نرمال بود ،طبق عکسی که ارسال کردم گفتند که سپتوم دارم وباید لاپاراهیستروسکپی بشم،بنظر شما نیاز هست این جراحی رو انجام بدم و مشکلم باهاش حل میشه؟


دکتر منصوره پژمان منش :

دوست عزیز سلام. سقط مکرر انهم در هفته هفت معمولا ارتباطی به سپتوم ندارد با اینحال اگر تنها نکته یافت شده سپتوم رحم هست بهتر ه علاوه بر اقدامات لازم جهت پیشگیری از سقط ، قبل از اقدام به بارداری مجدد سپتوم برداشته شود. [1395-10-22]


پاسخ سوال پزشکیمشاوره سقط اسپرم

آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
سابسیژن و تزریق فیلر روش های موثر درمان اسکاردکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
چه عواملی باعث کوچک شدن آلت تناسلی میشود؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
زمان کشیدن بخیه پلک بعد از عمل بلفاروپلاستیدکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
دلایل ابتلا به شپش سردکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
تزریق فیلر برای جوانسازی زیر چشمدکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
لیزر کم توان لاغری چیست؛ بررسی مزایا و معایبدکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
کاهش ارگاسم در زنان؛ علل، تشخیص و درماندکتر زهرا صابری [ متخصص زنان و زایمان ]
هیستروسالپنگوگرافی (HSG) چیست؟دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت