سوال :

باعرض سلام خدمت خانم دکتر.الان درماه پنجم بارداری وهفته بیستم هستم .سونوغربالگری مرحله دوم راهم رفتم اندازه گردن رحم۳۴بوده متخصص گفته که هفته بعد سونو واژینال برم چون باید ۳۵به بالا باشه. ولی بعضی ها میگن استراحت کنم این فاصله بهتر میشه.شما چه نظری دارین؟آیا حتما بایدسونو رابرم؟ممنونم ازتون.


دکتر منصوره پژمان منش :

سلام دوست عزیز. در صورتی که سابقه سقط و زایمان زودرس نداشته باشید معمولا لازم نیست. اما در صورتی که پزشک شما تشخیص داده اند بهتر است انجام دهید. [1395-11-10]


پاسخ سوال پزشکیبارداری گردن واژینال

آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
مزونیدلینگ در اصفهان: راهکاری موثر برای جوانسازی پوستدکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
علائم و تشخیص رماتیسم مفصل لگن و راندکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
روشهای تعیین جنسیت جنین با تغذیه، IUI و IVFدکتر عنایت الله ایزدی [ متخصص کلیه و مجاری ادراری ]
درمان اگزما پوست صورتدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
چرابایداز ناخن ها مراقبت کنیم؟دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
دیابت بر ناتوانی جنسی مردان چه تاثیری دارد؟دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
سلولیت چیست؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
انواع روشهای پیلینگ و لایه برداری پوستدکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
درباره ام آر آی مغز بیشتر بدانیددکتر احمد شکرچی زاده [ متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت