سوال :

سلام خسته نباشید خانم دکتر.ناهید هستم23 سالمه یه ساله ازدواج کردم سقط جنین داشتم کورتاز کردم الان چهارماهه لکه دارم وخون ریزی.دردشکم ولگن وسینه ناحیه تناسلی شدیددارم وتکررادرار دارم .سونوگرفتم میگن کیست ریزدارم وتخمدانهام ضعیف شده یه دگتره دیگه میگه فیبرومم هم دارم.توروخدا راهنماییم کنیدبنظرشما علت چیست؟امکان داره سرطان رحم یاتخمدان داشته باشم؟


دکتر منصوره پژمان منش :

سلام دوست عزیز. خیر مساله سرطان نیست. اما تنبلی تخمدان یا تخمدان پلی کیستیک باعث اختلال هورمونی میشه و با دارو و اقدامات دیگر درمان خواهد شد. [1396-03-02]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
علت راش های پوستی ناحیه تناسلی چیست؟دکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]
انواع اختلالات جنسیدکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
درباره اختلال رابطه جنسی دیسپارونی چه می دانید؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
جراح پلاستيك چه کسی است؟دکتر شهریار لقمانی [ فوق تخصص جراحی پلاستیک ]
بلفاروپلاستی بدون جراحی (درمان افتادگی پلک)دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
سوفل يا صدای اضافی قلبدکتر فریدون آشنایی [ فوق تخصص بيماريهای قلب اطفال ]
آیا لیزر زگیل تناسلی درمان قطعی این بیماری است؟دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
لیزر فرکشنال CO2 چه کاربردهایی دارد؟دکتر رضا رباطی [ متخصص پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت