سوال :

سلام خسته نباشید خانم دکتر.ناهید هستم23 سالمه یه ساله ازدواج کردم سقط جنین داشتم کورتاز کردم الان چهارماهه لکه دارم وخون ریزی.دردشکم ولگن وسینه ناحیه تناسلی شدیددارم وتکررادرار دارم .سونوگرفتم میگن کیست ریزدارم وتخمدانهام ضعیف شده یه دگتره دیگه میگه فیبرومم هم دارم.توروخدا راهنماییم کنیدبنظرشما علت چیست؟امکان داره سرطان رحم یاتخمدان داشته باشم؟


دکتر منصوره پژمان منش :

سلام دوست عزیز. خیر مساله سرطان نیست. اما تنبلی تخمدان یا تخمدان پلی کیستیک باعث اختلال هورمونی میشه و با دارو و اقدامات دیگر درمان خواهد شد. [1396-03-02]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
کاربردهای درمانی رادیوسرجریدکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
انواع حرکات ورزشی برای درمان آرنج تنیس بازاندکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
تاثیر آب درمانی بر کمر درد و بیرون زدگی دیسکدکتر احمد شکرچی زاده [ متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات ]
آیا تزریق ژل لب با عوارض همراه است؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
تمرینات ورزشی و درمانی بیماران پارکینسوندکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
پی آر پی (PRP) مو روش نوین تقویت موی سردکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
علت از بین رفتن چربی زیر پوست و درمان آن با پیوند چربیکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
آپاندیسیت یا التهاب آپاندیس چیست؟دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت