سوال :

سلام وقت بخير ببخشيد من ماه قبل بخاطر جوشاي صورتم به دكتر مراجعه كردم و برام ال دي تجويز كردن چون تو سونو گفتن كيست ريز زياد داري و موهاي زائدمم زياد شده ولي من به پيشنهاد دكتر داروخانه كه دوستم بودن ياسمين گرفتم گفتن اين خيلي بهتره از روز دوم پريودم ياسمين ميخورم يني الان ٤ روزه ولي پوستم بدتر شده جوشاي قرمز زيادي درومده رو صورتم ازمايش هورموني هم رفتم جوابش خوبه نرماله .به نظرتون قرصو بايد عوض كنم؟قرص نميسازه بهم يا طبيعيه؟جواب ميده اين قرص يا بايد عوضش كنم؟ممنون ميشم راهنماييم كنيد


دکتر منصوره پژمان منش :

سلام دوست عزیز. جوش صورت و پوست چرب از علایم و عوارض تخمدان پلی سیستیک هست . قرصهای هورمونی بطور کلی تقریبا اثرات مشابه دارند. تحرک و رژیم کم پرب و کم کربو هیدرات را مد نظر قرار دهید. [1398-03-30]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
تاثیر ویتامین و مواد معدنی بر زیبایی شمادکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
سونوگرافی غدد لنفاوی زیر بغلدکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
هشت دلیل شایع عفونت دستگاه ادراریدکتر مجید حقیقت [ متخصص کلیه و مجاری ادراری ]
اندازه طبیعی کلیه ها در بزرگسالاندکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
مراقبت های بعد از تزریق چربی به صورت و بدن و نکات قبل از تزریقدکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
مقابله با علائم پیریکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
تزریق ژل؛ کاربردها، عوارض، مراقبتها، ماندگاری و مراحلدکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
برندهای مختلف بوتاکس موجود در ایراندکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت