سوال :

باسلام. من 29 دی سزارین شدم از اول فروردین قرص لاینسترنول مصرف کردم. 22 اسفند و 16 فروردین هم پریود شدم.اما ازون به بعد نشدم. آیا این طبیعیه؟ رابطه ای هم که باعث بشه مایع منی به داخل ریخته بشه نداشتم.


دکتر منصوره پژمان منش :

با سلام . ممکنه طبیعی باشه و یا ادامه اختلال هورمونی که ممکنه ا زقبل وجود داشته.به هرحال پیشگیری حتما داشته باشید و اگر مدت زمان پریود نشدن طولانی شد مراجعه فرمایید. [1398-03-30]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
عواملی که موجب درد لگن و ران میشونددکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
درباره ام آر آی مغز بیشتر بدانیددکتر احمد شکرچی زاده [ متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات ]
سرخوردگی مهره های کمر به چه وضعیتی گفته میشود؟دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
منابع غذایی گیاهی برای پیشگیری از سرطاندکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
دلایل بوجود آمدن ترک پادکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
روشهای درمان شکستگی مهرهدکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
دانستنی هایی در مورد شیرپاك كندکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
تفاوت پینگوکولا و ناخنک چشمدکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
دانه های فوردایس روی لب چه هستند؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت