سوال :

من یک مدت بود یه لکه سفید روی زبانم ایجاد شده بود به پزشک عمومی مراجعه کردم گفت شاید بخاطر کم خونی است ولی ازمایش دادم کم خونی نداشتم و بعد از مدتی به پزشک گوش و حلق بینی مراجعه کردم بخاطر گوشم و زبانم هم نشان دادم ایشون گفتن زخم است و پماد تریادنت تجویز کردن و گفتن اگه خوب نشد برای نمونه برداری اقدام کنم ولی من هنوز مراجعه نکردم البته لکه سفید برطرف شده ولی تکرار میشه


دکتر امیر منصور شیرانی :

سلام بهتر است در زمان ایجاد توسط متخصص بیماریهای دهان معاینه شود و معاینه کامل مخاط دهان جهت بررسی وجود ضایعات صورت گیرد در موارد کمی نمونه برداری لازم است و بیشتر موارد با درمانهای دارویی و درمانهای دندانپزشکی مشکل بیمار برطرف می شود [1397-04-19]


پاسخ سوال پزشکیگوش بینی

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان فردوسی ، جنب هتل زهره ، ساختمان عالی ، طبقه سوم ، واحد 9
تلفن : 32207426 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
شباهتها و تفاوت های سرطان پستان تهاجمی و غیرتهاجمیدکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
نتیجه عمل جراحی لیزیک چه موقع مشخص می شود؟دکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
از چه روشهای می توان برای حفظ شادابی پوست استفاده کرد؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
چرا دوره درمان ارتودنسی طولانی می شود؟دکتر پدرام دانش کاظمی [ متخصص ارتودنسی ]
هرآنچه باید درمورد مناطق اروژنیک و رابطه جنسی رضایت بخش بدانیددکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
علت و درمان درد استخوان دنبالچه با روش های طب فیزیکیدکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
درد دنبالچه چیست و چگونه درمان میشود؟دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
هفت علامت خطر در بارداری که نباید فراموش شونددکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
درمان دیسک کمر با کایروپراکتیکدکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت