سوال :

با سلام مدتی قبل از یک سری کاندم هایی استفاده نمودم که داخل آن در بسته های جداکانه کرم های تاخیری قرار داشت بعد از استفاده آن فورا حالت نعوظ از بین رفت و نتوانستم نزدیکی داشته باشم و الان هم حدود سه هفته می گذرد نعوظ کامل ندارم شایان ذکر است قبلا هیج مشکلی نداشتم و بعد از استفاده کرم این مشکل پیش آمد خواهشمندم راهنمایی نمایید با تشکر


دکتر پیمان صالحی :

باسلام معمولا این کرمها بیحس کننده موضعی هستند و اثر موقت دارند اگر نعوظ صبحگاهی خوبی دارید مشکل شما بیشتر در اثر استرس و فشار عصبی است. [1401-04-21]


پاسخ سوال پزشکینعوظ سلامت جنسی

آدرس مطب : اصفهان ، اتوبان آقا بابایی ، بعد از روگذر حکیم شفائی ، بلوار سلامت، شهرک سلامت اصفهان ، طبقه دوم
تلفن : 35548081 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
پارگی رباط صلیبی چیست؟ | علائم و تشخیص پارگی رباط صلیبیدکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
داروی ضد التهاب غیر استروئیدی برای تسکین درد و التهابدکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
جراحی عیوب انکساری بخش پنجمدکتر سیروس بخت آور [ متخصص چشم پزشکی ]
امکان تشخیص سرطان پستان با سونوگرافیدکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
کاربرد پی آر پی (prp) در درمان دردهای اسکلتی عضلانیآقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
در چه مواردی از پیلینگ شیمیایی استفاده می شود؟دکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]
علل تیرگی ناحیه تناسلیدکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
کمر درد پاسخ به سوال شمادکتر غلامرضا رئیسی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
شپش سر چیست؟دکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت