سوال :

با سلام من 27 سالمه از سن 18 سالگی خونریزی و خروج چرک از ناحیه باسن داشتم که بعدا فهمیدم کیست مویی هست و بنا به دلایلی درمان نکردم حدود 2 سال میشه که دیگه خون و چرک خارج نمیشه اما هنگام نشستن درد زیادی دارم لطفا برای درمان من را راهنمایی کنید


دکتر زهرا سعادتی :

حتما به پزشک مراجعه کنید و قبل از این که کیست مویی در محل فیستول های متعدد ایجاد کند برای درمان اقدام کنید ناحیه را تمیز نگهدارید و از رویش مو در این ناحیه جلوگیری کنید [1395-11-08]


پاسخ سوال پزشکیخونریزی کیست درمان

آدرس مطب : تهران ، خیابان پاسداران ، نبش گلستان نهم ، پلاک 457 ، واحد 10
تلفن : 22761600 - 021

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
عمل سنگ شکنی کلیه با دستگاه ESWL برای چه افرادی و چگونه انجام می شود؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
نقش طب سوزنی در جوانسازی پوست صورتدکتر فریبا خضرایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
بیماری پوستی پسوریازیس چیست؟کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
روشهای تعیین جنسیت جنین با تغذیه، IUI و IVFدکتر عنایت الله ایزدی [ متخصص کلیه و مجاری ادراری ]
نحوه مراقبت از چشم مصنوعی چگونه است؟دکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
معرفی بهترین مزوژل های جوانساز پوستدکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
تزریق چربی و جوانسازی پوستدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
تزریق چربی به پوست | بهترین دکتر تزریق چربی در اصفهانکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
تکرر و بی اختیاری ادرار؛ علت و درمان با فیزیوتراپی و ورزشدکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت