سوال :

با سلام من 27 سالمه از سن 18 سالگی خونریزی و خروج چرک از ناحیه باسن داشتم که بعدا فهمیدم کیست مویی هست و بنا به دلایلی درمان نکردم حدود 2 سال میشه که دیگه خون و چرک خارج نمیشه اما هنگام نشستن درد زیادی دارم لطفا برای درمان من را راهنمایی کنید


دکتر زهرا سعادتی :

حتما به پزشک مراجعه کنید و قبل از این که کیست مویی در محل فیستول های متعدد ایجاد کند برای درمان اقدام کنید ناحیه را تمیز نگهدارید و از رویش مو در این ناحیه جلوگیری کنید [1395-11-08]


پاسخ سوال پزشکیخونریزی کیست درمان

آدرس مطب : تهران ، خیابان پاسداران ، نبش گلستان نهم ، پلاک 457 ، واحد 10
تلفن : 22761600 - 021

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
علائم حساسیت پوستی به داروهاکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
هایفوتراپی چیست و نتایج آن چگونه است؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
لیزر اندولیفت پوست | معرفی بهترین مرکز اندولیفت در اصفهاندکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
همه چیز درباره واژینوپلاستی یا تنگ کردن واژندکتر زهرا صابری [ متخصص زنان و زایمان ]
جوانساز جالپرو؛ بررسی فواید، کاربردها و ماندگاری آندکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
اگر تصمیم به باردار شدن دارید، این مطلب را بخوانیددکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
لک صورت یا ملاسما را چطور درمان کنیم؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
میکرودرم ابریژن یا لایه برداری مکانیکیدکتر سهیلا طاهری [ متخصص پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت